Search:

Type: Posts; User: Chico

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    50
    Views
    855

    Yes only for Laos nationals.

    Yes only for Laos nationals.
  2. Replies
    94
    Views
    2,322

    Well as long as i have a single cell whooshing...

    Well as long as i have a single cell whooshing around its ok whilst your head is nil and void.

    Happy backpacking bogan...........
  3. Replies
    50
    Views
    855

    Yep for sure a Thai immigration site on facebook...

    Yep for sure a Thai immigration site on facebook was informing all Laos nationals last week that the borders opened on the 30th September, when its opens on the 26th, good little overstay earner...
  4. The Asians, are way ahead of us for recycling.:)

    The Asians, are way ahead of us for recycling.:)
  5. Replies
    94
    Views
    2,322

    I doubt you even comprehend what you've posted...

    I doubt you even comprehend what you've posted yourself. Keep being a plonker
  6. ^ open up the god damn world, its getting...

    ^ open up the god damn world, its getting pathetic, If world govts are so concerned about fatality rates? which I doubt,put all the vulnerable into isolation,and let the world carry on.

    Simple...
  7. Replies
    46
    Views
    726

    who needs Chico,when we have you posting constant...

    who needs Chico,when we have you posting constant...
  8. Replies
    94
    Views
    2,322

    Well I suppose all I need to do really is re-post...

    Well I suppose all I need to do really is re-post the above just to show how pathetically stupid you're logic is.:)

    Though I suppose you still believe western countries have done a great job of...
  9. Replies
    94
    Views
    2,322

    You said it yourself. That's it angry man...

    You said it yourself.

    That's it angry man keep making a fool of yourself,nobody does it better than you.
  10. He'd be so lucky,hasn't been out of his Seattle...

    He'd be so lucky,hasn't been out of his Seattle basement for the last 30 years......
  11. And your achievements are? oh I forget, a...

    And your achievements are?

    oh I forget, a freeloading backpacker,and army recruitment private.:rofl:
  12. How did he even get into the country five weeks...

    How did he even get into the country five weeks ago?
  13. I'm sure no one's surprised it's been...

    I'm sure no one's surprised it's been removed.......
  14. :smileylaughing:Square head, the fool is making a...

    :smileylaughing:Square head, the fool is making a bigger hole everyday.
  15. Replies
    94
    Views
    2,322

    As we've seen Thailand is running around in...

    As we've seen Thailand is running around in circles,trying to open up to Tourism.

    Now they not only have Covid 19 to deal with,but political unrest raising its head again,with unemployment...
  16. Replies
    7,525
    Views
    154,207

    Sticky: Many countries have contained the virus and very...

    Many countries have contained the virus and very successfully, just the west fucked it up big time and have spread it far and wide.

    Thank god for Asians.:chitown:
  17. Replies
    94
    Views
    2,322

    You may find that many of these so called western...

    You may find that many of these so called western democracies have made a pigs ear of answering any questions related to the virus,whilst these so called third world dictatorships have successfully...
  18. Thread: Manchester Utd

    by Chico
    Replies
    648
    Views
    12,697

    Maybe Leeds Utd will be a better...

    Maybe Leeds Utd will be a better bet.:smileylaughing:
  19. Thread: Manchester Utd

    by Chico
    Replies
    648
    Views
    12,697

    Utd:smileylaughing:

    Utd:smileylaughing:
  20. Replies
    94
    Views
    2,322

    You may find that you and the other rabble of...

    You may find that you and the other rabble of angry tools need to take a break,as no doubt many of you are suffering from covid 19 related depression.

    The busiest season of the year is...
  21. You may find it is for some.......

    You may find it is for some.......
  22. Replies
    94
    Views
    2,322

    Come December,January business as usual in...

    Come December,January business as usual in Thailand.

    Gentleman stay on topic, its getting like Antifa democrat supporters,on here.:)
  23. Putin is the man,Seconded.........

    Putin is the man,Seconded.........
  24. Replies
    294
    Views
    7,698

    Backspin it ain't very hard to do:rofl: ...

    Backspin it ain't very hard to do:rofl:

    Perhaps are good friend needs to give it a rest,he does seem to get excited, since he became unemployed.......
  25. Replies
    294
    Views
    7,698

    Perhaps you'd like to post up the facts and...

    Perhaps you'd like to post up the facts and percentages of the Chinese living in the places you quoted, be very interesting to see, how you have come to your conclusion that backspin is wrong.

    And...
  26. They must have gone through the bins to find the...

    They must have gone through the bins to find the bottles.................:rofl:
  27. Replies
    294
    Views
    7,698

    Hmm not me trashing a thread,just stating a fact...

    Hmm not me trashing a thread,just stating a fact that backspin has made a valid statement, and I see your insulting another member, for knowing what they know is true.:chitown:

    I think that horse...
  28. Thread: Where to Live

    by Chico
    Replies
    23
    Views
    430

    Choose another Asian country,Thailand's a shit...

    Choose another Asian country,Thailand's a shit hole now and a rip off.
  29. Replies
    294
    Views
    7,698

    Perhaps best not to comment on a subject that you...

    Perhaps best not to comment on a subject that you know nothing about.:chitown:
  30. Replies
    294
    Views
    7,698

    hmm 20% of Vancouver is of Chinese origin the...

    hmm 20% of Vancouver is of Chinese origin the largest percentage in north America

    New York % ?

    LA ?
    SF ?
  31. Seems Harry has a thing about everyone in...

    Seems Harry has a thing about everyone in political circles,if it ain't the good old USA,does Harry work for the American propaganda websites.:rofl:

    come on Harry who you working for.?
  32. Replies
    120
    Views
    1,669

    Sabang, he knows everything and been everywhere...

    Sabang, he knows everything and been everywhere and done everything, you should know that by now.:chitown:
  33. Replies
    27,796
    Views
    961,782

    Well I'm sure if they wanted to get rid of him,...

    Well I'm sure if they wanted to get rid of him, they would have.:rolleyes:

    as they have before.

    so maybe he's been planted for a reason.:chitown:

    I nearly took a bet at 20/1 he would get...
  34. so if it was his home and they went for drinks or...

    so if it was his home and they went for drinks or coffee,or even to eat pizza, it would be also for sex?
  35. Replies
    91
    Views
    4,233

    His story was a nightmare,no-one can...

    His story was a nightmare,no-one can understand,its a pity that he believed the woman was the crux of the problem,when his youth was the main factor in his demons.
  36. Replies
    91
    Views
    4,233

    maybe you've not met the demons that Wally had

    maybe you've not met the demons that Wally had
  37. Replies
    91
    Views
    4,233

    RIP Wally Pity some people never showed him...

    RIP Wally

    Pity some people never showed him some compassion when he posted his thread,people with demons don't need to be told to get there shit together.

    Maybe next time all should show a bit...
  38. I was on Maenam beach,best relaxing holiday I've...

    I was on Maenam beach,best relaxing holiday I've ever had.

    I still lick my lips at the food she made,but had to get her to hold the chilli back.

    Just missed you by about a year,stayed there for...
  39. Is this anywhere near Thailand?

    Is this anywhere near Thailand?
  40. As soon as you mentioned Gentleman,I knew is...

    As soon as you mentioned Gentleman,I knew is wasn't me:)

    You didn't stay in a place where the cook took about 3 hours to serve you the food,but boy it was worth the wait,hmm fish straight off the...
  41. Replies
    10
    Views
    311

    ^ its natural being a taxi driver.....

    ^ its natural being a taxi driver.....
  42. Back in 1985 I was on Koh Samui,staying in the...

    Back in 1985 I was on Koh Samui,staying in the bamboo huts, and up in the rafters, their used to be a family of rats, that used to visit, one night whilst they where having a jolly a snake joined...
  43. Is it you're regular tipple.:)

    Is it you're regular tipple.:)
  44. You post states Demon weed,which is it Weed or...

    You post states Demon weed,which is it Weed or Meths.?
  45. Ye its the alcohol that causes the...

    Ye its the alcohol that causes the problem,especially if used with weed.

    Anyone who uses just weed,knows it doesn't make you violent.
  46. Replies
    2,877
    Views
    195,027

    phew, as it stands Sterling has a lot more...

    phew, as it stands Sterling has a lot more kicking ahead of it.......
  47. named in 2006:)

    named in 2006:)
  48. did he really say that.....:rolleyes:

    did he really say that.....:rolleyes:
  49. Did your snake LB bite you.:)

    Did your snake LB bite you.:)
  50. Replies
    19
    Views
    377

    Ain't going to be a coup. The protesters want...

    Ain't going to be a coup.

    The protesters want change,a coup won't bring change.

    when they banned the future forward party, they made a grave mistake, the people will go full on this time,and...
Results 1 to 50 of 500
Page 1 of 10 1 2 3 4